Результати народного голосування за 4 квартал 2019 року у категорії Магазини, супермаркети, торговельні центри / Мережа непродовольчих магазинів
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Eva
|
42,86% |
5 |
|
1. |
2 |
Watsons |
42,86% |
5 |
|
3. |
|
Космо
|
33,33% |
3,89 |
|
4. |
|
ProStor |
19,05% |
2,22 |
|
5. |
|
Червоний маркет |
14,29% |
1,67 |
|
6. |
5 |
Територія мінімальних цін |
9,52% |
1,11 |
|
7. |
|
Дінь-Дінь |
4,76% |
0,56 |
|
–. |
6 |
Копійочка |
0,00% |
0 |
|
–. |
7 |
Півціни на все |
0,00% |
0 |
|
–. |
7 |
ЮМЕ |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2019 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|