Категорію було виключено з респондентських анкет року за рішенням організаторів рейтингу «Фаворити Успіху», і вона зараз неактивна. Тут показані старі результати дослідження народних уподобань за 2010 рік.
Результати народного голосування 2010 року у категорії
Магазини техніки: Магазин офісної техніки (комп’ютери та оргтехніка)
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
City.com
37,50%
5
–.
3
Xerox
22,50%
4,44
–.
3
Компьютери та офісна техніка
22,50%
3,19
2.
Гігабайт
27,50%
2,81
3.
5
1000 компьютерних дрібниц
20,00%
2,19
3.
8
DiaWest
10,00%
2,19
5.
17
OKI
5,00%
1,56
5.
13
ЕПОС
5,00%
1,56
7.
6
МКС
12,50%
1,35
7.
9
Сокол
12,50%
1,35
9.
16
Аріадна
10,00%
1,15
10.
20
Копиленд-сервис
10,00%
1,04
11.
4
Konica Minolta
7,50%
0,83
11.
7
Unitrade
7,50%
0,83
11.
17
Маскет
7,50%
0,83
14.
13
Ортекс
7,50%
0,73
15.
K-Trade
2,50%
0,63
16.
18
DataLux
2,50%
0,31
16.
17
Design Trading
2,50%
0,31
–.
20
comService
2,50%
0,28
–.
14
Елікс-центр
2,50%
0,28
–.
10
Компьютеры и телекоммуникации
2,50%
0,28
18.
12
MTI
2,50%
0,21
–.
15
Image Logic
0,00%
0
–.
11
LDS
0,00%
0
–.
17
MAS Elektronik
0,00%
0
–.
Nis
0,00%
0
–.
19
Unicomp
0,00%
0
–.
Глорія
0,00%
0
–.
Девиком
0,00%
0
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2010 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Магазин офісної техніки».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2010 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.