Категорію було виключено з респондентських анкет року за рішенням організаторів рейтингу «Фаворити Успіху», і вона зараз неактивна. Тут показані старі результати дослідження народних уподобань за 2011 рік.
Результати народного голосування за 3 квартал 2011 року у категорії
Меблеві магазини / Салон-магазин офісних меблів
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
Merx
50,00%
5
1.
~
Альста
50,00%
5
–.
DLS
0,00%
0
–.
Gautier
0,00%
0
–.
Narbutas&Co
0,00%
0
–.
Steelcase
0,00%
0
–.
Белвест
0,00%
0
–.
Бронт-Киев
0,00%
0
–.
Вікатор
0,00%
0
–.
Віола Плюс
0,00%
0
–.
Дует
0,00%
0
–.
Ельза
0,00%
0
–.
Матісс
0,00%
0
–.
Прімтекс
0,00%
0
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.