Категорію було виключено з респондентських анкет року за рішенням організаторів рейтингу «Фаворити Успіху», і вона зараз неактивна. Тут показані старі результати дослідження народних уподобань за 2011 рік.
Результати народного голосування 2011 року у категорії
Меблеві магазини / Салон-магазин офісних меблів
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
Merx
57,14%
5
2.
5
DLS
17,86%
1,81
3.
6
Альста
3,57%
1,25
3.
4
Дует
17,86%
1,25
5.
4
Gautier
10,71%
0,94
5.
8
Матісс
10,71%
0,94
7.
8
Steelcase
7,14%
0,78
7.
3
Белвест
7,14%
0,78
9.
5
Бронт-Киев
10,71%
0,47
10.
~
Прімтекс
7,14%
0,41
11.
9
Віола Плюс
7,14%
0,31
11.
7
Ельза
7,14%
0,31
13.
8
Narbutas&Co
3,57%
0,16
–.
9
Вікатор
0,00%
0
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2011 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Салон-магазин офісних меблів».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.