Категорію було виключено з респондентських анкет року за рішенням організаторів рейтингу «Фаворити Успіху», і вона зараз неактивна. Тут показані старі результати дослідження народних уподобань за 2014 рік.
Результати народного голосування 2014 року у категорії
Меблеві магазини / Салон-магазин офісних меблів
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
Merx
47,62%
5
1.
Стол и Стул
33,33%
5
3.
2
Віола Плюс
14,29%
1,67
4.
6
Narbutas&Co
9,52%
0,97
5.
12
Вікатор
9,52%
0,83
6.
5
DLS
4,76%
0,56
6.
11
Дует
4,76%
0,56
6.
3
Ельза
4,76%
0,56
–.
10
Gautier
0,00%
0
–.
9
Steelcase
0,00%
0
–.
4
Альста
0,00%
0
–.
Белвест
0,00%
0
–.
7
Бронт-Киев
0,00%
0
–.
8
Матісс
0,00%
0
–.
8
Прімтекс
0,00%
0
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2014 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Салон-магазин офісних меблів».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2014 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.