Категорію було виключено з респондентських анкет року за рішенням організаторів рейтингу «Фаворити Успіху», і вона зараз неактивна. Тут показані старі результати дослідження народних уподобань за 2015 рік.
Результати народного голосування 2015 року у категорії
Меблеві магазини / Салон-магазин офісних меблів
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
Стол и Стул
69,23%
5
2.
1
Merx
50,00%
4,13
3.
2
Віола Плюс
15,38%
1,27
4.
~
Белвест
7,69%
1
5.
~
Gautier
7,69%
0,83
6.
5
Дует
7,69%
0,60
7.
5
DLS
7,69%
0,43
8.
4
Вікатор
7,69%
0,33
9.
5
Ельза
3,85%
0,17
–.
3
Narbutas&Co
0,00%
0
–.
Steelcase
0,00%
0
–.
Альста
0,00%
0
–.
Бронт-Киев
0,00%
0
–.
Матісс
0,00%
0
–.
Прімтекс
0,00%
0
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2015 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Салон-магазин офісних меблів».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.