Підсумкові результати голосування 2009 року за інтегральною оцінкою у категорії Життя міста / Заклади краси та здоров’я / Офтальмологічна клініка
Комплексний, «абсолютний» рейтинг розраховується
за результатами голосування трьох респондентських груп.
|
|
Споживачі (40%) |
|
Експерти (40%) |
|
Знаменитості (20%) |
|
Інтегральний рейтинг складається за оцінками трьох журі. Фаворитів року визначають:
Споживачі (небайдужа громадськість),
Експерти (авторитетні спеціалісти даного напрямку ринку) і
Журі Успішних Людей (відомі публічні люди і знаменитості).
При формуванні комплексних рейтингів, прийняті наступні вагомості:
|
Абсолютний бал = нормований до 5-бальної шкали
(середній за рік бал Споживачів × 0,4) +
(бал Експертів × 0,4) +
(бал Журі Успішних Людей × 0,2).
|
1. |
2 |
Новий зір |
|
5 |
|
2. |
4 |
Оптимед |
|
4,93 |
|
3. |
1 |
Ексімер |
|
4,80 |
|
4. |
3 |
Центр мікрохірургії ока |
|
2,68 |
|
5. |
|
Борис
|
|
1,89 |
|
6. |
|
Київський центр захворювань органів зору |
|
1,74 |
|
7. |
8 |
АЙЛАЗ |
|
1,69 |
|
8. |
7 |
Likon |
|
0,650 |
|
9. |
|
Клініка 311 |
|
0,647 |
|
–. |
~ |
Актив |
|
0,578 |
|
10. |
11 |
КиївМед |
|
0,557 |
|
11. |
|
Здорова сім’я |
|
0,544 |
|
–. |
10 |
Атос |
|
0,528 |
|
12. |
11 |
Сирець |
|
0,486 |
|
13. |
~ |
Медіком |
|
0,361 |
|
14. |
~ |
Автоп |
|
0,307 |
|
15. |
9 |
Диво |
|
0,269 |
|
15. |
12 |
Плазма-Мед плюс |
|
0,269 |
|
17. |
12 |
Юмед |
|
0,232 |
|
18. |
12 |
Травма ока |
|
0,217 |
|
–. |
6 |
Гіппократ |
|
0,191 |
|
19. |
|
Альфа Віта |
|
0,181 |
|
20. |
12 |
Віола |
|
0,179 |
|
21. |
~ |
Мультимедикал |
|
0,143 |
|
–. |
|
АФК |
|
0 |
|
–. |
|
Ендополімед |
|
0 |
|
–. |
12 |
Ортстом |
|
0 |
|
–. |
|
Світ Зору (Porcelain Group)
|
|
0 |
| |
|
Компанія, що посіла 1-шу позицію в даному рейтингу, є найкращою за оцінкою споживачів та найуспішнішою українською компанією 2009 року в категорії «Офтальмологічна клініка»! Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2009 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|