Результати народного голосування 2011 року у категорії Життя міста / Заклади краси та здоров’я / Офтальмологічна клініка
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
2 |
Новий зір |
40,00% |
5 |
|
2. |
5 |
Борис
|
34,29% |
4,11 |
|
3. |
1 |
Ексімер
|
31,43% |
3,95 |
|
4. |
10 |
АЙЛАЗ |
20,00% |
2,98 |
|
5. |
4 |
Медіком
|
31,43% |
2,90 |
|
6. |
3 |
Оптимед |
17,14% |
2,18 |
|
7. |
|
Лазер Віжн |
17,14% |
1,61 |
|
7. |
9 |
Світ Зору (Porcelain Group) |
17,14% |
1,61 |
|
9. |
5 |
Центр мікрохірургії ока |
17,14% |
1,29 |
|
10. |
8 |
Юмед |
5,71% |
1,21 |
|
11. |
10 |
Альфа Віта |
14,29% |
1,13 |
|
12. |
~ |
Диво |
8,57% |
0,81 |
|
12. |
7 |
Клініка 311 |
8,57% |
0,81 |
|
14. |
6 |
Київський центр захворювань органів зору |
5,71% |
0,32 |
|
15. |
10 |
Віола |
2,86% |
0,16 |
|
–. |
|
АФК |
0,00% |
0 |
|
–. |
11 |
Автоп |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Здорова сім’я |
0,00% |
0 |
|
–. |
11 |
Зрение по Бейтсу |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
КиївМед |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Мультимедикал |
0,00% |
0 |
|
–. |
11 |
Плазма-Мед плюс |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Сирець |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Травма ока |
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2011 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Офтальмологічна клініка». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|