Результати народного голосування за 2 квартал 2013 року у категорії Життя міста / Заклади краси та здоров’я / Офтальмологічна клініка
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
АЙЛАЗ |
50,00% |
5 |
|
1. |
~ |
Новий зір |
50,00% |
5 |
|
3. |
~ |
Борис
|
25,00% |
2,50 |
|
4. |
~ |
Алькор |
12,50% |
1,25 |
|
4. |
~ |
Альфа Віта |
12,50% |
1,25 |
|
4. |
~ |
Віола |
12,50% |
1,25 |
|
4. |
1 |
Ексімер |
12,50% |
1,25 |
|
4. |
~ |
Медіком |
12,50% |
1,25 |
|
4. |
1 |
Центр мікрохірургії ока |
12,50% |
1,25 |
|
–. |
|
Автоп |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
АФК |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Диво |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Здорова сім’я |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Зрение по Бейтсу |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
КиївМед |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Київський центр захворювань органів зору |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Клініка 311 |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Мультимедикал |
0,00% |
0 |
|
–. |
1 |
Оптимед |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Плазма-Мед плюс |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Світ Зору (Porcelain Group) |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Сирець |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Травма ока |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Юмед |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Лазер Віжн |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2013 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|