«Фаворити Успіху» logo Оптика :: Результати народного голосування 2012 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування 2012 року у категорії
Життя міста / Заклади краси та здоров’я / Оптика
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
5
Fielmann  45,00% 5
2.
1
Люксоптика  35,00% 3,75
3.
2
Ексімер  25,00% 2,71
4.
10
Інтер Оптика  15,00% 1,88
5.
8
Світ Оптики  10,00% 1,25
6.
8
Optical design  5,00% 0,63
6.
5
Optiсa  5,00% 0,63
6.
11
Єврооптика Next  5,00% 0,63
6. Призма  5,00% 0,63
6.
8
Центр реабілітації зору дітей та підлітків  5,00% 0,63

Notice
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2012 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Оптика».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2012 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/optics/?results=2012U