Підсумкові результати голосування 2023 року за інтегральною оцінкою у категорії Життя міста / Заклади краси та здоров’я / Оптика
Комплексний, «абсолютний» рейтинг розраховується
за результатами голосування трьох респондентських груп.
|
 |
Споживачі (40%) |
 |
Експерти (40%) |
 |
Знаменитості (20%) |
|
Інтегральний рейтинг складається за оцінками трьох журі. Фаворитів року визначають:
Споживачі (небайдужа громадськість),
Експерти (авторитетні спеціалісти даного напрямку ринку) і
Журі Успішних Людей (відомі публічні люди і знаменитості).
При формуванні комплексних рейтингів, прийняті наступні вагомості:
|
Абсолютний бал = нормований до 5-бальної шкали
(середній за рік бал Споживачів × 0,4) +
(бал Експертів × 0,4) +
(бал Журі Успішних Людей × 0,2).
|
1. |
|
Люксоптика |
 |
5 |
 |
2. |
|
Fielmann |
 |
1,88 |
 |
–. |
|
Amazis |
 |
0 |
 |
–. |
|
Eye Q Optic |
 |
0 |
 |
–. |
|
Health & Style |
 |
0 |
 |
–. |
|
Hello Glasses |
 |
0 |
 |
–. |
|
Optical design |
 |
0 |
 |
–. |
|
Optiсa |
 |
0 |
 |
–. |
|
Safe Vision |
 |
0 |
 |
–. |
|
Єврооптика Next |
 |
0 |
 |
–. |
|
ІММІ Оптика |
 |
0 |
 |
–. |
|
Інтер Оптика |
 |
0 |
 |
–. |
|
Іріда |
 |
0 |
 |
–. |
|
Аквалан |
 |
0 |
 |
–. |
|
БрендОптик (вул. Курська 13) |
 |
0 |
 |
–. |
|
Веди |
 |
0 |
 |
–. |
|
Веко-оптик |
 |
0 |
 |
–. |
|
Грація |
 |
0 |
 |
–. |
|
Диво оптика |
 |
0 |
 |
–. |
|
Дом оптики |
 |
0 |
 |
–. |
|
Ексімер |
 |
0 |
 |
–. |
|
Зір |
 |
0 |
 |
–. |
|
Карл Цейсс |
 |
0 |
 |
–. |
|
ЛІК |
 |
0 |
 |
–. |
|
Лікон |
 |
0 |
 |
–. |
|
Модна оптика |
 |
0 |
 |
–. |
|
Моноколь |
 |
0 |
 |
–. |
|
Николен |
 |
0 |
 |
–. |
|
Нова Оптика |
 |
0 |
 |
–. |
|
ОКО-Плюс |
 |
0 |
 |
–. |
|
Оптик-Ленд |
 |
0 |
 |
–. |
|
Оптика (Харківське шосе, 2-а) |
 |
0 |
 |
–. |
|
Оптика (вул Васильківська 5/7) |
 |
0 |
 |
–. |
|
Оптика (вул. Автозаводська, 18) |
 |
0 |
 |
–. |
|
Оптика (вул. Виборзька, 69) |
 |
0 |
 |
–. |
|
Оптика (вул. Естонська, 7) |
 |
0 |
 |
–. |
|
Оптика (вул. Княжий Затон, 4) |
 |
0 |
 |
–. |
|
Оптика (вул. Костянтинівська, 20/14) |
 |
0 |
 |
–. |
|
Оптика (вул. М. Шпака, 3) |
 |
0 |
 |
–. |
|
Оптика (вул. О.Ольжича, 8) |
 |
0 |
 |
–. |
|
Оптика (вул. Стальського, 24-б) |
 |
0 |
 |
–. |
|
Оптика (пр. 50-річчя Жовтня, 9-д) |
 |
0 |
 |
–. |
|
Оптика Стиль |
 |
0 |
 |
–. |
|
Оптика Тулузи |
 |
0 |
 |
–. |
|
Оптика-Люкс |
 |
0 |
 |
–. |
|
Оптика-С (Kievlinza) |
 |
0 |
 |
–. |
 3 |
Очи черные |
 |
0 |
 |
–. |
|
Очкарик |
 |
0 |
 |
–. |
|
Платон |
 |
0 |
 |
–. |
|
Призма |
 |
0 |
 |
–. |
|
Прозорість |
 |
0 |
 |
–. |
|
СайтЛенд |
 |
0 |
 |
–. |
 3 |
Світ Оптики |
 |
0 |
 |
–. |
 3 |
Українська Медична Компанія |
 |
0 |
 |
–. |
|
Центр реабілітації зору дітей та підлітків |
 |
0 |
 | |
 |
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на сукупну думку всіх трьох респондентських груп найкращим вибором 2023 року, абсолютною рекомендаціею №1 у категорії «Оптика». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2023 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Учасники конкурсу (не виключаючи і лідера) також можуть вільно використовувати дану інформацію в своїх новинах, прес-релізах, звітах та інших PR-комунікаціях.
Разом із тим, потрібно розуміти, що образ нагороди конкурсу, медалі «Фаворит Успіху – 2023»,
яка вручається переможцям на щорічній церемонії нагородження, а також офіційні
статуси переможця — є зареєстрованими торговими Знаками для товарів
і послуг України, і для їх застосування потрібен дозвіл, ліцензія.
Лідер цього рейтингу має можливісь скористатися правами та привілеями переможця,
«Абсолютного Фаворита». Переможець може бути представленим у статусі найкращого вибору в категорії «Оптика»
та отримати нагороду, золоту медаль «Фаворит Успіху – 2023», на щорічній церемонії нагородження,
разом із правом використання її образу в рекламі та маркуванні.
|
|