Результати народного голосування за 3 квартал 2015 року у категорії Доставка і перевезення / Пасажирсько-грузовий автоперевізник
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
2 |
Автолюкс
|
75,00% |
5 |
|
2. |
1 |
Гюнсел |
37,50% |
2,50 |
|
3. |
~ |
ЄвроЕкспрес Пошта |
25,00% |
1,67 |
|
4. |
~ |
Шеріф Тур |
18,75% |
1,25 |
|
5. |
~ |
УкрБус |
12,50% |
0,83 |
|
–. |
|
East Express |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Ecolines
|
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Євровояж |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Євроклуб |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Гаджиев |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Транстемпо |
0,00% |
0 |
|
–. |
3 |
Шалена Черепаха |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|