Результати народного голосування 2011 року у категорії Життя міста / Заклади харчування / Піцерія
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Челентано |
63,33% |
5 |
|
2. |
4 |
Mamamia
|
35,00% |
2,89 |
|
3. |
23 |
Mafia |
33,33% |
2,86 |
|
4. |
3 |
Алібі (Рондо Піцца) |
11,67% |
0,84 |
|
4. |
2 |
Везувіо піца |
11,67% |
0,84 |
|
6. |
12 |
Алібі |
8,33% |
0,81 |
|
7. |
6 |
Il Патио |
11,67% |
0,68 |
|
8. |
10 |
Пан-Пицца |
10,00% |
0,63 |
|
9. |
19 |
Капо ди Монте |
6,67% |
0,60 |
|
10. |
15 |
Паперони |
5,00% |
0,53 |
|
11. |
9 |
Domino’s |
6,67% |
0,47 |
|
11. |
5 |
Papa pizza cafe |
6,67% |
0,47 |
|
13. |
21 |
Napulè |
6,67% |
0,44 |
|
14. |
11 |
Уно Піцца |
5,00% |
0,40 |
|
15. |
7 |
Папа Джон |
6,67% |
0,37 |
|
16. |
|
Прімавера |
3,33% |
0,35 |
|
17. |
14 |
Дольче Віта |
5,00% |
0,30 |
|
18. |
8 |
Mario’s |
3,33% |
0,29 |
|
19. |
~ |
Папарацци |
5,00% |
0,23 |
|
20. |
18 |
Гранд |
3,33% |
0,22 |
|
21. |
15 |
Leonardo |
3,33% |
0,16 |
|
21. |
22 |
Белісіма |
3,33% |
0,16 |
|
23. |
10 |
Avto-pizza |
1,67% |
0,08 |
|
23. |
20 |
Венеція |
1,67% |
0,08 |
|
–. |
19 |
Il Pasto |
0,00% |
0 |
|
–. |
21 |
Maximus |
0,00% |
0 |
|
–. |
17 |
Momento pizza |
0,00% |
0 |
|
–. |
23 |
Walter’s |
0,00% |
0 |
|
–. |
13 |
da Salvo |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Інеса |
0,00% |
0 |
|
–. |
22 |
Експрес Піца |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Лола-Пицца |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Пицца-бол |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Синьор Помидор |
0,00% |
0 |
|
–. |
23 |
Траттория |
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2011 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Піцерія». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|