Результати народного голосування 2019 року у категорії Магазини, супермаркети, торговельні центри / Делікатес-маркет (продуктовий супермаркет преміум-формату)
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Le Silpo |
58,33% |
5 |
|
2. |
3 |
Good Wine
|
33,33% |
3,19 |
|
3. |
2 |
Гурман Фуршет
|
22,22% |
2,10 |
|
4. |
6 |
Wine Time
|
13,89% |
1,13 |
|
5. |
4 |
УльтраМаркет |
5,56% |
0,60 |
|
6. |
5 |
ВК Select |
5,56% |
0,52 |
|
7. |
|
Favore
|
2,78% |
0,19 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2019 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Делікатес-маркет (продуктовий супермаркет преміум-формату)». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2019 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|