Результати народного голосування 2019 року у категорії Житло та нерухомість / Агенція нерухомості
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Благовіст |
36,59% |
5 |
|
2. |
4 |
Park Lane |
34,15% |
4,29 |
|
3. |
|
Світ нерухомості |
12,20% |
1,55 |
|
4. |
|
Ideal Rielt Group |
9,76% |
1,31 |
|
4. |
14 |
Конкорд |
9,76% |
1,31 |
|
6. |
|
Realt Geos |
7,32% |
1,07 |
|
6. |
15 |
Київський Ріелтор |
7,32% |
1,07 |
|
6. |
2 |
Планета Оболонь
|
7,32% |
1,07 |
|
9. |
7 |
Kanzas |
7,32% |
0,83 |
|
10. |
5 |
Агентство нерухомості «Маяк» |
4,88% |
0,71 |
|
11. |
8 |
Альянс-Брок |
4,88% |
0,60 |
|
12. |
|
Мегаріелті |
2,44% |
0,48 |
|
13. |
~ |
Dorohouse |
2,44% |
0,36 |
|
13. |
~ |
Kiev International Realty |
2,44% |
0,36 |
|
13. |
16 |
RED project UKRAINE |
2,44% |
0,36 |
|
13. |
~ |
Reality Real Estate |
2,44% |
0,36 |
|
13. |
16 |
Столичный комфорт |
2,44% |
0,36 |
|
–. |
13 |
City Life |
0,00% |
0 |
|
–. |
11 |
HCM Realty |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Prime Group |
0,00% |
0 |
|
–. |
12 |
SV Development |
0,00% |
0 |
|
–. |
16 |
Solomon Group |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Sweethouse |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Vavilon |
0,00% |
0 |
|
–. |
17 |
Агентство недвижимости «Липки» |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Альма |
0,00% |
0 |
|
–. |
10 |
Альфаброк |
0,00% |
0 |
|
–. |
9 |
Валіон |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Веритас Проперти Менеджмент |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Дом Плюс |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Сделка |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Сезам-Ріелти |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Статус груп Україна |
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2019 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Агенція нерухомості». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2019 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|