Підсумкові результати голосування 2016 року за інтегральною оцінкою у категорії Відпочинок та розваги Києва / Квести в реальності
Комплексний, «абсолютний» рейтинг розраховується
за результатами голосування трьох респондентських груп.
|
|
Споживачі (40%) |
|
Експерти (40%) |
|
Знаменитості (20%) |
|
Інтегральний рейтинг складається за оцінками трьох журі. Фаворитів року визначають:
Споживачі (небайдужа громадськість),
Експерти (авторитетні спеціалісти даного напрямку ринку) і
Журі Успішних Людей (відомі публічні люди і знаменитості).
При формуванні комплексних рейтингів, прийняті наступні вагомості:
|
Абсолютний бал = нормований до 5-бальної шкали
(середній за рік бал Споживачів × 0,4) +
(бал Експертів × 0,4) +
(бал Журі Успішних Людей × 0,2).
|
1. |
|
Клаустрофобія |
|
5 |
|
2. |
|
Замкнені |
|
4,71 |
|
3. |
|
Под замком |
|
2,32 |
|
4. |
|
EnigmaRoom |
|
1,82 |
|
5. |
|
Locky |
|
1,64 |
|
6. |
|
QRoom |
|
1,46 |
|
6. |
|
Пастка |
|
1,46 |
|
8. |
|
Room Quest |
|
1,43 |
|
9. |
|
The Game |
|
1,36 |
|
10. |
|
Ізоляція |
|
1,29 |
|
11. |
|
Pin-код |
|
0,93 |
|
12. |
|
Qimnata |
|
0,89 |
|
13. |
|
Don’t Panic |
|
0,79 |
|
14. |
|
60 – Година нереальних пригод |
|
0,75 |
|
15. |
|
i-Labyrinth |
|
0,71 |
|
16. |
|
KADRooM (Кадрум) |
|
0,61 |
|
16. |
|
Quest Factory |
|
0,61 |
|
16. |
|
Quest Town |
|
0,61 |
|
16. |
|
Игры разума |
|
0,61 |
|
20. |
|
Elementarno |
|
0,57 |
|
21. |
|
IQ Quest |
|
0,43 |
|
21. |
|
Zigraymo |
|
0,43 |
|
23. |
|
Luck 2 Lock |
|
0,39 |
|
23. |
|
Questium |
|
0,39 |
|
25. |
|
Hot Quest |
|
0,36 |
|
25. |
|
Quest Guest House |
|
0,36 |
|
27. |
|
SectorQ |
|
0,21 |
|
27. |
|
Скаут (Cqout) |
|
0,21 |
|
29. |
|
The lost room |
|
0,18 |
|
–. |
|
Kubik Quest |
|
0 |
|
–. |
|
Гепард |
|
0 |
|
–. |
|
Лазейка |
|
0 |
| |
|
Компанія, що посіла 1-шу позицію в даному рейтингу, є найкращою за оцінкою споживачів та найуспішнішою українською компанією 2016 року в категорії «Квести в реальності»! Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2016 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|