Результати народного голосування за 4 квартал 2023 року у категорії Відпочинок та розваги Києва / Квести в реальності
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Клаустрофобія |
100,00% |
5 |
|
–. |
|
60 – Година нереальних пригод |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Don’t Panic |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Elementarno |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
EnigmaRoom |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Escape Quest |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Hot Quest |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
i-Labyrinth |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
IQ Quest |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
KADRooM (Кадрум) |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Kubik Quest |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Locky |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Luck 2 Lock |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Maze Quest |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Pin-код |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Qimnata |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
QRoom |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Quest Factory |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Quest Guest House |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Quest Land |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Quest Town |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Questium |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Questroom |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Room Quest |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
SectorQ |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
The Game |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
The lost room |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Zigraymo |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Ізоляція |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Гепард |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Замкнені |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Игры разума |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Лазейка |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Пастка |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Под замком |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Скаут (Cqout) |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2023 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Учасники конкурсу (не виключаючи і лідера) також можуть вільно використовувати дану інформацію в своїх новинах, прес-релізах, звітах та інших PR-комунікаціях.
Разом із тим, потрібно розуміти, що образ нагороди конкурсу, медалі «Фаворит Успіху – 2023»,
яка вручається переможцям на щорічній церемонії нагородження, а також офіційні
статуси переможця — є зареєстрованими торговими Знаками для товарів
і послуг України, і для їх застосування потрібен дозвіл, ліцензія.
Лідер цього рейтингу має можливісь скористатися правами та привілеями переможця,
«Фаворита Споживачів». Переможець може бути представленим у статусі найкращого вибору в категорії «Квести в реальності»
та отримати нагороду, золоту медаль «Фаворит Успіху – 2023», на щорічній церемонії нагородження,
разом із правом використання її образу в рекламі та маркуванні.
|
|