Результати народного голосування за 3 квартал 2024 року у категорії Сервіс-центр / Ремонт і обслуговування техніки, мережа сервісних центрів
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
911 service |
50,00% |
5 |
|
1. |
AppleLab |
50,00% |
5 |
|
1. |
AppleRepair |
50,00% |
5 |
|
1. |
FixLab |
50,00% |
5 |
|
–. |
helpPC (м. Харків) |
0,00% |
0 |
|
–. |
IT Broom |
0,00% |
0 |
|
–. |
Re:store |
0,00% |
0 |
|
–. |
Techno |
0,00% |
0 |
|
–. |
TotalService |
0,00% |
0 |
|
–. |
МастерФон |
0,00% |
0 |
|
–. |
НоутбукOff |
0,00% |
0 |
|
–. |
Срочная компьютерная помощь |
0,00% |
0 |
|
–. |
Технарі |
0,00% |
0 |
| |
|
Даний рейтинг відображає проміжні поточні результати дослідження громадської думки станом
на 24.11.2024 2:44:30 і не є остаточним.
Забороняється використання та перепублікація результатів незавершеного голосування без посилання на джерело інформації,
а також без пояснення методики конкурсу «Фаворити Успіху» та обов’язкової примітки про те,
що голосування все ще триває і даний результат не є фінальним. |
|