Результати народного голосування 2005 року у категорії Будівельні та господарчі магазини / Супермаркет будівельних матеріалів
1. |
|
Епіцентр |
75,00% |
5 |
|
2. |
|
Агромат |
62,50% |
4,68 |
|
3. |
|
БудМакс |
25,00% |
1,92 |
|
4. |
|
Домострой (Дом-Експо) |
12,50% |
0,96 |
|
4. |
|
Нова Лінія |
12,50% |
0,96 |
|
4. |
|
Серго |
12,50% |
0,96 |
|
–. |
|
Бест Лайн |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Буль-буль |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Все для дому |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Гефест |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Дом-Експо |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Енран комфорт |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Майолика |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Олді |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Побутрембуд |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Ромстал Украина |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Ростекс |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Сканді |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Укрбудмаркет |
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2005 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Торгова мережа товарів для будівництва, ремонту та облаштування дому». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2005 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|