Результати народного голосування 2006 року у категорії Будівельні та господарчі магазини / Супермаркет будівельних матеріалів
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Епіцентр |
76,00% |
5 |
|
2. |
4 |
Нова Лінія |
23,00% |
2,00 |
|
3. |
|
БудМакс |
14,00% |
1,05 |
|
4. |
2 |
Агромат |
14,00% |
0,88 |
|
5. |
4 |
Домострой (Дом-Експо) |
8,00% |
0,50 |
|
6. |
~ |
Бест Лайн |
6,00% |
0,38 |
|
7. |
~ |
Все для дому |
4,00% |
0,31 |
|
8. |
~ |
Ростекс |
4,00% |
0,27 |
|
9. |
~ |
Майолика |
2,00% |
0,23 |
|
10. |
~ |
Олді |
5,00% |
0,19 |
|
11. |
~ |
Гефест |
3,00% |
0,16 |
|
12. |
~ |
Ромстал Украина |
1,00% |
0,15 |
|
13. |
~ |
Побутрембуд |
2,00% |
0,08 |
|
14. |
~ |
Дом-Експо |
1,00% |
0,04 |
|
14. |
~ |
Сканді |
1,00% |
0,04 |
|
–. |
|
Буль-буль |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Енран комфорт |
0,00% |
0 |
|
–. |
4 |
Серго |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Укрбудмаркет |
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2006 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Торгова мережа товарів для будівництва, ремонту та облаштування дому». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2006 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|