«Фаворити Успіху» logo Супермаркет будівельних матеріалів :: Результати народного голосування 2006 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування 2006 року у категорії
Будівельні та господарчі магазини / Супермаркет будівельних матеріалів
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Епіцентр  76,00% 5
2.
4
Нова Лінія  23,00% 2,00
3. БудМакс  14,00% 1,05
4.
2
Агромат  14,00% 0,88
5.
4
Домострой (Дом-Експо) 8,00% 0,50
6.
~
Бест Лайн  6,00% 0,38
7.
~
Все для дому  4,00% 0,31
8.
~
Ростекс  4,00% 0,27
9.
~
Майолика  2,00% 0,23
10.
~
Олді  5,00% 0,19
11.
~
Гефест  3,00% 0,16
12.
~
Ромстал Украина  1,00% 0,15
13.
~
Побутрембуд  2,00% 0,08
14.
~
Дом-Експо  1,00% 0,04
14.
~
Сканді  1,00% 0,04

Notice
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2006 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Торгова мережа товарів для будівництва, ремонту та облаштування дому».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2006 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/sanitary-engineering-store/?results=2006U