Підсумкові результати голосування 2008 року за інтегральною оцінкою у категорії Будівельні та господарчі магазини / Супермаркет будівельних матеріалів
Комплексний, «абсолютний» рейтинг розраховується
за результатами голосування трьох респондентських груп.
|
|
Споживачі (40%) |
|
Експерти (40%) |
|
Знаменитості (20%) |
|
Інтегральний рейтинг складається за оцінками трьох журі. Фаворитів року визначають:
Споживачі (небайдужа громадськість),
Експерти (авторитетні спеціалісти даного напрямку ринку) і
Журі Успішних Людей (відомі публічні люди і знаменитості).
При формуванні комплексних рейтингів, прийняті наступні вагомості:
|
Абсолютний бал = нормований до 5-бальної шкали
(середній за рік бал Споживачів × 0,4) +
(бал Експертів × 0,4) +
(бал Журі Успішних Людей × 0,2).
|
1. |
|
Епіцентр |
|
5 |
|
2. |
|
Нова Лінія |
|
2,90 |
|
3. |
|
Агромат |
|
2,24 |
|
4. |
7 |
БудМакс |
|
1,564 |
|
5. |
4 |
Укрбудмаркет |
|
1,555 |
|
6. |
5 |
Олді |
|
1,357 |
|
7. |
6 |
Гефест |
|
1,250 |
|
8. |
12 |
Домострой (Дом-Експо) |
|
0,859 |
|
9. |
|
Бест Лайн |
|
0,810 |
|
10. |
8 |
Все для дому |
|
0,380 |
|
11. |
15 |
Серго |
|
0,208 |
|
12. |
16 |
Ростекс |
|
0,130 |
|
13. |
|
МастерОК |
|
0,104 |
|
14. |
10 |
Буль-буль |
|
0,094 |
|
14. |
11 |
Енран комфорт |
|
0,094 |
|
16. |
~ |
Побутрембуд |
|
0,052 |
|
–. |
|
Дом-Експо |
|
0 |
|
–. |
13 |
Майолика |
|
0 |
|
–. |
14 |
Ромстал Украина |
|
0 |
|
–. |
17 |
Сканді |
|
0 |
| |
|
Торговельна мережа що посіла 1-шу позицію в цьому рейтингу, вважається найкращою за оцінкою споживачів та є найуспішнішим рітейлором України 2008 року в категорії «Торгова мережа товарів для будівництва, ремонту та облаштування дому»! Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2008 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|