Результати народного голосування за 1 квартал 2012 року у категорії Будівельні та господарчі магазини / Супермаркет будівельних матеріалів
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Епіцентр |
78,57% |
5 |
|
2. |
|
Нова Лінія |
39,29% |
2,50 |
|
3. |
5 |
БудМакс |
14,29% |
0,91 |
|
4. |
|
OBI |
10,71% |
0,68 |
|
5. |
|
Леруа Мерлен |
7,14% |
0,45 |
|
5. |
4 |
Укрбудмаркет |
7,14% |
0,45 |
|
7. |
3 |
Praktiker |
3,57% |
0,23 |
|
7. |
~ |
Бест Лайн |
3,57% |
0,23 |
|
7. |
8 |
Буль-буль |
3,57% |
0,23 |
|
7. |
3 |
МастерОК |
3,57% |
0,23 |
|
7. |
6 |
Олді |
3,57% |
0,23 |
|
–. |
8 |
Betex |
0,00% |
0 |
|
–. |
4 |
Агромат |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Енран комфорт |
0,00% |
0 |
|
–. |
7 |
Майолика |
0,00% |
0 |
|
–. |
8 |
Ромстал Украина |
0,00% |
0 |
|
–. |
7 |
Ростекс |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Серго |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2012 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|