Результати народного голосування за 1 квартал 2014 року у категорії Будівельні та господарчі магазини / Супермаркет будівельних матеріалів
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Епіцентр
|
87,50% |
5 |
|
2. |
|
Нова Лінія |
37,50% |
2,14 |
|
3. |
|
OBI |
25,00% |
1,43 |
|
4. |
5 |
Олді
|
18,75% |
1,07 |
|
5. |
3 |
БудМакс |
12,50% |
0,71 |
|
5. |
6 |
МастерОК |
12,50% |
0,71 |
|
7. |
~ |
Praktiker |
6,25% |
0,36 |
|
7. |
5 |
Агромат |
6,25% |
0,36 |
|
7. |
4 |
Леруа Мерлен |
6,25% |
0,36 |
|
7. |
~ |
Майолика |
6,25% |
0,36 |
|
7. |
~ |
Ростекс |
6,25% |
0,36 |
|
7. |
6 |
Серго |
6,25% |
0,36 |
|
7. |
~ |
Укрбудмаркет |
6,25% |
0,36 |
|
–. |
|
Betex |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Бест Лайн |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Буль-буль |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Енран комфорт |
0,00% |
0 |
|
–. |
6 |
Ромстал Украина |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2014 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|