«Фаворити Успіху» logo Супермаркет будівельних матеріалів :: Результати народного голосування за 4 квартал 2014 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 4 квартал 2014 року у категорії
Будівельні та господарчі магазини / Супермаркет будівельних матеріалів
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Епіцентр  76,67% 5
2. Нова Лінія  23,33% 1,52
3.
4
Леруа Мерлен  16,67% 1,09
3. Олді  16,67% 1,09
5.
7
Агромат  13,33% 0,87
6.
5
МастерОК  10,00% 0,65
7.
4
Praktiker  6,67% 0,43
7. Укрбудмаркет  6,67% 0,43
9.
7
Betex  3,33% 0,22
9.
4
OBI  3,33% 0,22
9.
5
Бест Лайн  3,33% 0,22
9.
7
Майолика  3,33% 0,22
9.
6
Ростекс  3,33% 0,22

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2014 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/sanitary-engineering-store/?results=20144