Результати народного голосування за 2 квартал 2018 року у категорії Будівельні та господарчі магазини / Салон-магазин сантехніки
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Ceramic Fashion |
20,00% |
5 |
|
1. |
3 |
Ravak
|
20,00% |
5 |
|
1. |
|
Warmeco |
20,00% |
5 |
|
1. |
|
Гермес |
20,00% |
5 |
|
1. |
3 |
Майолика |
20,00% |
5 |
|
1. |
2 |
Півдюйма |
20,00% |
5 |
|
–. |
|
Аквасистем, салон элитных интерьеров |
0,00% |
0 |
|
–. |
4 |
Буль-буль |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Керам Холл |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Лео Кераміка |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Плиточка |
0,00% |
0 |
|
–. |
4 |
Ростекс |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Серго |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Укрбудмаркет |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2018 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|