«Фаворити Успіху» logo Магазин взуття :: Результати народного голосування за 2 квартал 2010 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 2 квартал 2010 року у категорії
Магазини одягу / Магазин взуття
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
2
Ecco  40,91% 5
2.
1
Intertop  31,82% 3,89
2.
4
Монарх  31,82% 3,89
4.
3
Plato  27,27% 3,33
5. Braska  13,64% 1,67
5.
3
Carlo Pazolini  13,64% 1,67
5.
~
Chester  13,64% 1,67
8.
7
Carnaby  9,09% 1,11
8.
5
Gucci  9,09% 1,11
8.
~
Minelli  9,09% 1,11
8. Ваша пара  9,09% 1,11
–. Marc O’Polo  9,09% 1,11
–.
7
Salamandеr  9,09% 1,11
–.
~
Взуття. Сумки. Аксесуари  9,09% 1,11
12.
7
Bally  4,55% 0,56
12.
5
Burberry  4,55% 0,56
12.
7
Clarks  4,55% 0,56
12.
7
EGLE  4,55% 0,56
12.
7
Respect  4,55% 0,56
12.
7
Skechers  4,55% 0,56
12.
8
TJ Collection  4,55% 0,56
12.
~
Yves Saint Laurent  4,55% 0,56
12.
8
Світ Взуття  4,55% 0,56
–. Camper  4,55% 0,56
–.
8
Roberto Cavalli  4,55% 0,56
–.
~
Vagabond  4,55% 0,56

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2010 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/shoe-store/?results=20102