«Фаворити Успіху» logo Магазин взуття :: Результати народного голосування за 3 квартал 2011 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 3 квартал 2011 року у категорії
Магазини одягу / Магазин взуття
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Ecco  50,00% 5
1. Geox  50,00% 5
1.
2
Plato  50,00% 5
4.
~
Clarks  31,25% 3,13
4.
1
Intertop  31,25% 3,13
6.
1
Braska  18,75% 1,88
6.
2
Skechers  18,75% 1,88
6.
1
Монарх  18,75% 1,88
9.
2
ALDO  12,50% 1,25
9.
2
Carlo Pazolini  12,50% 1,25
9.
1
Gucci  12,50% 1,25
9.
2
STEP by STEP  12,50% 1,25
13.
1
EGLE  6,25% 0,63
13.
~
Fellini  6,25% 0,63
13.
2
Respect  6,25% 0,63
13.
~
Timberland  6,25% 0,63
13.
2
Ботік  6,25% 0,63
13.
2
Світ Взуття  6,25% 0,63

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/shoe-store/?results=20113