«Фаворити Успіху» logo Магазин взуття :: Результати народного голосування за 2 квартал 2012 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 2 квартал 2012 року у категорії
Магазини одягу / Магазин взуття
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
2
Intertop  50,00% 5
2.
1
Ecco  44,44% 4,44
3.
4
Plato  33,33% 3,33
4.
3
Монарх  27,78% 2,78
5.
9
Respect  22,22% 2,22
6.
5
Carlo Pazolini  16,67% 1,67
6. Geox  16,67% 1,67
6.
7
Gucci  16,67% 1,67
9.
7
Braska  11,11% 1,11
9.
8
EGLE  11,11% 1,11
9.
10
Timberland  11,11% 1,11
9.
8
Світ Взуття  11,11% 1,11
13.
8
ALDO  5,56% 0,56
13.
~
Backstage  5,56% 0,56
13. Baldinini  5,56% 0,56
13.
10
Chester  5,56% 0,56
13.
8
Clarks  5,56% 0,56

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2012 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/shoe-store/?results=20122