«Фаворити Успіху» logo Магазин взуття :: Результати народного голосування за 1 квартал 2014 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 1 квартал 2014 року у категорії
Магазини одягу / Магазин взуття
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
3
Ecco  57,14% 5
2.
5
Centro  42,86% 3,75
3.
1
Intertop  28,57% 2,50
3.
2
Plato  28,57% 2,50
5. Braska  21,43% 1,88
5. Світ Взуття  21,43% 1,88
5.
6
ЦентрОбувь  21,43% 1,88
8.
6
EGLE  14,29% 1,25
8.
5
Geox  14,29% 1,25
8.
6
Стиляга  14,29% 1,25
11.
4
ALDO  7,14% 0,63
11.
~
Backstage  7,14% 0,63
11.
~
Carnaby  7,14% 0,63
11.
~
Clarks  7,14% 0,63
11.
6
STEP by STEP  7,14% 0,63
11.
~
Timberland  7,14% 0,63
11.
~
Welfare  7,14% 0,63
11.
5
Ваша пара  7,14% 0,63
11. Гувер  7,14% 0,63

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2014 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/shoe-store/?results=20141