«Фаворити Успіху» logo Магазин взуття :: Результати народного голосування за 2 квартал 2015 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 2 квартал 2015 року у категорії
Магазини одягу / Магазин взуття
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
4
Ecco  48,00% 5
2.
4
Intertop  32,00% 3,33
2. ЦентрОбувь  32,00% 3,33
4.
3
ALDO  20,00% 2,08
4. Plato  20,00% 2,08
6.
~
Carlo Pazolini  16,00% 1,67
6.
1
Centro  16,00% 1,67
6. Geox  16,00% 1,67
9.
4
STEP by STEP  12,00% 1,25
10.
~
Braska  8,00% 0,83
10.
~
CacharelLagerfeld  8,00% 0,83
10.
~
Clarks  8,00% 0,83
10.
5
EGLE  8,00% 0,83
10.
6
Gucci  8,00% 0,83
10.
6
Ботік  8,00% 0,83
10.
5
Світ Взуття  8,00% 0,83
17.
~
Baldinini  4,00% 0,42
17.
~
Fellini  4,00% 0,42
17.
~
Welfare  4,00% 0,42
17.
6
Yves Saint Laurent  4,00% 0,42
17.
~
Вірджілі  4,00% 0,42
17.
~
Даріо Доріні  4,00% 0,42
17. Сток-Чобіток  4,00% 0,42

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/shoe-store/?results=20152