«Фаворити Успіху» logo Магазин взуття :: Результати народного голосування за 4 квартал 2015 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 4 квартал 2015 року у категорії
Магазини одягу / Магазин взуття
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
2
Ecco  36,36% 5
2.
3
Braska  27,27% 3,75
2.
1
Intertop  27,27% 3,75
2. ЦентрОбувь  27,27% 3,75
5.
3
Carlo Pazolini  22,73% 3,13
5.
3
Gucci  22,73% 3,13
5.
3
Plato  22,73% 3,13
8.
3
Centro  18,18% 2,50
8.
5
Geox  18,18% 2,50
10.
5
Spazio  13,64% 1,88
10.
4
Timberland  13,64% 1,88
10.
4
Yves Saint Laurent  13,64% 1,88
13.
~
Carnaby  9,09% 1,25
13.
~
Clarks  9,09% 1,25
13.
5
EGLE  9,09% 1,25
13.
5
Світ Взуття  9,09% 1,25
13. Сток-Чобіток  9,09% 1,25
18.
2
ALDO  4,55% 0,63
18.
~
Baldinini  4,55% 0,63
18.
5
Fellini  4,55% 0,63
18.
4
Respect  4,55% 0,63
18.
~
Skechers  4,55% 0,63
18.
~
STEP by STEP  4,55% 0,63
18.
~
Ботік  4,55% 0,63
18.
~
Валекс  4,55% 0,63

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/shoe-store/?results=20154