«Фаворити Успіху» logo Магазин взуття :: Результати народного голосування за 1 квартал 2016 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 1 квартал 2016 року у категорії
Магазини одягу / Магазин взуття
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
2
Ecco  37,50% 5
2.
3
Intertop  34,38% 4,58
3.
4
Plato  28,13% 3,75
4.
1
Centro  21,88% 2,92
4.
8
Timberland  21,88% 2,92
6.
3
ЦентрОбувь  18,75% 2,50
7.
6
Braska  15,63% 2,08
7.
8
Carlo Pazolini  15,63% 2,08
9.
6
Geox  12,50% 1,67
9. Сток-Чобіток  12,50% 1,67
11.
9
ALDO  9,38% 1,25
11.
5
Gucci  9,38% 1,25
11.
7
Respect  9,38% 1,25
11.
8
Світ Взуття  9,38% 1,25
15.
~
Bally  6,25% 0,83
15.
9
CacharelLagerfeld  6,25% 0,83
15.
8
EGLE  6,25% 0,83
15.
9
Ботік  6,25% 0,83
15.
~
Даріо Доріні  6,25% 0,83
20.
~
Backstage  3,13% 0,42
20.
6
Clarks  3,13% 0,42
20.
~
Ermenegildo Zegna  3,13% 0,42
20.
~
Kidditop  3,13% 0,42
20.
6
STEP by STEP  3,13% 0,42
20.
9
Yves Saint Laurent  3,13% 0,42
20.
9
Валекс  3,13% 0,42

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2016 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/shoe-store/?results=20161