«Фаворити Успіху» logo Магазин взуття :: Результати народного голосування 2016 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування 2016 року у категорії
Магазини одягу / Магазин взуття
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Ecco  38,14% 5
2. Intertop  29,66% 3,82
3.
16
Timberland  21,19% 2,81
4.
3
ЦентрОбувь  19,49% 2,57
5.
4
Plato  16,95% 2,17
6.
9
Geox  16,10% 2,10
7.
17
Сток-Чобіток  14,41% 1,85
8.
5
Centro  13,56% 1,77
9.
8
Carlo Pazolini  13,56% 1,73
10.
7
Braska  12,71% 1,67
11.
19
Respect  11,02% 1,45
12.
6
Gucci  9,32% 1,20
13.
12
Світ Взуття  8,47% 1,11
14.
10
ALDO  8,47% 1,10
15.
18
Ботік  7,63% 0,98
16.
23
Baldinini  6,78% 0,91
17.
13
EGLE  5,93% 0,79
18.
25
CacharelLagerfeld  5,93% 0,77
19.
20
Fellini  5,08% 0,68
20.
29
Даріо Доріні  3,39% 0,44
21.
~
Стиляга  2,54% 0,34
22.
~
Гувер  2,54% 0,333
23.
28
Chester  2,54% 0,331
23.
30
Ваша пара  2,54% 0,331
25.
~
Backstage  2,54% 0,322
25.
11
Clarks  2,54% 0,322
27.
22
Carnaby  1,69% 0,229
27. Skechers  1,69% 0,229
29.
14
STEP by STEP  1,69% 0,218
29.
26
Вірджілі  1,69% 0,218
31.
~
Bally  1,69% 0,208
31.
21
Welfare  1,69% 0,208
33.
~
Airstep  0,85% 0,114
33.
~
Конверсия  0,85% 0,114
35.
~
Ermenegildo Zegna  0,85% 0,104
35.
~
Kidditop  0,85% 0,104
35.
16
Spazio  0,85% 0,104
35.
15
Yves Saint Laurent  0,85% 0,104
35.
24
Валекс  0,85% 0,104

Notice
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2016 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Магазин взуття».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2016 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/shoe-store/?results=2016U