«Фаворити Успіху» logo Магазин взуття :: Результати народного голосування за 2 квартал 2018 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 2 квартал 2018 року у категорії
Магазини одягу / Магазин взуття
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Ecco  36,36% 5
2.
4
Світ Взуття  31,82% 4,38
3.
5
Mida  22,73% 3,13
4.
2
Intertop  13,64% 1,88
4. Geox  13,64% 1,88
6. ALDO  9,09% 1,25
6. Bally  9,09% 1,25
6. Carnaby  9,09% 1,25
6. Clarks  9,09% 1,25
6.
5
Gucci  9,09% 1,25
6. Skechers  9,09% 1,25
6.
3
Timberland  9,09% 1,25
6. WALKER  9,09% 1,25
14.
5
Backstage  4,55% 0,63
14.
6
Carlo Pazolini  4,55% 0,63
14.
6
EGLE  4,55% 0,63
14.
6
Fellini  4,55% 0,63
14. Miraton  4,55% 0,63
14.
6
Respect  4,55% 0,63
14.
6
STEP by STEP  4,55% 0,63
14.
5
Welfare  4,55% 0,63
14.
6
Yves Saint Laurent  4,55% 0,63
14.
5
Ботік  4,55% 0,63

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2018 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/shoe-store/?results=20182