Результати народного голосування 2005 року у категорії Магазини одягу / Магазин спортивного одягу та взуття
1. |
|
Adidas |
38,46% |
5 |
|
1. |
|
Nike |
38,46% |
5 |
|
1. |
|
Reebok |
38,46% |
5 |
|
4. |
|
Puma |
23,08% |
3,46 |
|
4. |
|
Спортмастер |
23,08% |
3,46 |
|
6. |
|
Columbia |
15,38% |
2,31 |
|
6. |
|
Дельта спорт |
15,38% |
2,31 |
|
8. |
|
Brooks |
7,69% |
1,15 |
|
8. |
|
Diadora |
7,69% |
1,15 |
|
8. |
|
Kappa |
7,69% |
1,15 |
|
–. |
|
Arena |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Ecco |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Fila |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Lacoste |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Spider |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Марафон |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Терос |
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2005 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Магазин спортивного одягу та взуття». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2005 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|