Результати народного голосування 2006 року у категорії Магазини одягу / Магазин спортивного одягу та взуття
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Adidas |
48,24% |
5 |
|
2. |
|
Спортмастер |
47,06% |
4,82 |
|
3. |
1 |
Nike |
32,94% |
3,53 |
|
4. |
2 |
Puma |
25,88% |
2,71 |
|
5. |
3 |
Columbia |
20,00% |
2,35 |
|
6. |
~ |
Ecco |
21,18% |
2,23 |
|
7. |
3 |
Дельта спорт |
17,65% |
1,74 |
|
8. |
1 |
Reebok |
10,59% |
1 |
|
9. |
|
Стайлер |
3,53% |
0,66 |
|
10. |
~ |
Arena |
4,71% |
0,49 |
|
11. |
4 |
Kappa |
4,71% |
0,47 |
|
12. |
~ |
Lacoste |
2,35% |
0,26 |
|
13. |
4 |
Diadora |
2,35% |
0,20 |
|
13. |
~ |
Fila |
2,35% |
0,20 |
|
13. |
~ |
Spider |
2,35% |
0,20 |
|
16. |
4 |
Brooks |
1,18% |
0,12 |
|
16. |
~ |
Терос |
1,18% |
0,12 |
|
18. |
|
Антей-Спорт |
1,18% |
0,10 |
|
–. |
|
Марафон |
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2006 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Магазин спортивного одягу та взуття». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2006 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|