«Фаворити Успіху» logo Магазин спортивного одягу та взуття :: Результати народного голосування 2006 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування 2006 року у категорії
Магазини одягу / Магазин спортивного одягу та взуття
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Adidas  48,24% 5
2. Спортмастер  47,06% 4,82
3.
1
Nike  32,94% 3,53
4.
2
Puma  25,88% 2,71
5.
3
Columbia  20,00% 2,35
6.
~
Ecco  21,18% 2,23
7.
3
Дельта спорт  17,65% 1,74
8.
1
Reebok  10,59% 1
9. Стайлер  3,53% 0,66
10.
~
Arena  4,71% 0,49
11.
4
Kappa  4,71% 0,47
12.
~
Lacoste  2,35% 0,26
13.
4
Diadora  2,35% 0,20
13.
~
Fila  2,35% 0,20
13.
~
Spider  2,35% 0,20
16.
4
Brooks  1,18% 0,12
16.
~
Терос  1,18% 0,12
18. Антей-Спорт  1,18% 0,10

Notice
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2006 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Магазин спортивного одягу та взуття».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2006 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/sports-clothing-and-shoes-store/?results=2006U