Підсумкові результати голосування 2010 року за інтегральною оцінкою у категорії Магазини одягу / Магазин спортивного одягу та взуття
Комплексний, «абсолютний» рейтинг розраховується
за результатами голосування трьох респондентських груп.
|
|
Споживачі (40%) |
|
Експерти (40%) |
|
Знаменитості (20%) |
|
Інтегральний рейтинг складається за оцінками трьох журі. Фаворитів року визначають:
Споживачі (небайдужа громадськість),
Експерти (авторитетні спеціалісти даного напрямку ринку) і
Журі Успішних Людей (відомі публічні люди і знаменитості).
При формуванні комплексних рейтингів, прийняті наступні вагомості:
|
Абсолютний бал = нормований до 5-бальної шкали
(середній за рік бал Споживачів × 0,4) +
(бал Експертів × 0,4) +
(бал Журі Успішних Людей × 0,2).
|
1. |
|
Спортмастер |
|
5 |
|
2. |
5 |
Nike |
|
4,07 |
|
3. |
4 |
Adidas |
|
3,83 |
|
4. |
6 |
Reebok
|
|
2,98 |
|
5. |
2 |
Puma |
|
2,14 |
|
6. |
3 |
Columbia
|
|
2,01 |
|
7. |
19 |
Diadora |
|
1,80 |
|
8. |
7 |
Дельта спорт
|
|
0,98 |
|
9. |
8 |
Arena |
|
0,48 |
|
10. |
17 |
Kappa |
|
0,44 |
|
11. |
13 |
Марафон |
|
0,25 |
|
12. |
9 |
Lacoste |
|
0,21 |
|
13. |
10 |
Драйв-Спорт |
|
0,104 |
|
14. |
18 |
Rider |
|
0,101 |
|
15. |
11 |
Антей-Спорт |
|
0,056 |
|
–. |
14 |
Brooks |
|
0 |
|
–. |
15 |
Commandor |
|
0 |
|
–. |
20 |
Elita-Sport |
|
0 |
|
–. |
12 |
FOX Ukraine |
|
0 |
|
–. |
|
Стайер |
|
0 |
|
–. |
16 |
Терос |
|
0 |
| |
|
Магазин що посів 1-шу позицію в даному рейтингу, є найкращим за оцінкою споживачів та найуспішнішим торговельним закладом України 2010 року в категорії «Магазин спортивного одягу та взуття»! Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2010 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|