Результати народного голосування за 2 квартал 2010 року у категорії Магазини одягу / Магазин спортивного одягу та взуття
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Adidas |
83,33% |
5 |
|
2. |
|
Puma |
45,83% |
2,75 |
|
3. |
|
Nike |
37,50% |
2,25 |
|
4. |
|
Reebok
|
29,17% |
1,75 |
|
5. |
|
Спортмастер |
20,83% |
1,25 |
|
6. |
|
Columbia
|
12,50% |
0,75 |
|
6. |
9 |
Diadora |
12,50% |
0,75 |
|
6. |
9 |
Rider |
12,50% |
0,75 |
|
9. |
~ |
Arena |
8,33% |
0,50 |
|
9. |
~ |
Kappa |
8,33% |
0,50 |
|
9. |
8 |
Дельта спорт
|
8,33% |
0,50 |
|
12. |
~ |
Марафон |
4,17% |
0,25 |
|
–. |
10 |
Commandor |
0,00% |
0 |
|
–. |
10 |
Elita-Sport |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
FOX Ukraine |
0,00% |
0 |
|
–. |
7 |
Lacoste |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Антей-Спорт |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Драйв-Спорт |
0,00% |
0 |
|
–. |
10 |
Brooks |
0,00% |
0 |
|
–. |
10 |
Терос |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2010 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|