Результати народного голосування за 4 квартал 2010 року у категорії Магазини одягу / Магазин спортивного одягу та взуття
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
2 |
Спортмастер |
50,00% |
5 |
|
2. |
1 |
Adidas |
46,43% |
4,64 |
|
3. |
|
Nike |
35,71% |
3,57 |
|
4. |
5 |
Columbia
|
32,14% |
3,21 |
|
4. |
|
Reebok
|
32,14% |
3,21 |
|
6. |
3 |
Puma |
25,00% |
2,50 |
|
7. |
6 |
Дельта спорт
|
14,29% |
1,43 |
|
8. |
6 |
Arena |
7,14% |
0,71 |
|
8. |
5 |
Lacoste |
7,14% |
0,71 |
|
8. |
~ |
Марафон |
7,14% |
0,71 |
|
11. |
~ |
Kappa |
3,57% |
0,36 |
|
11. |
~ |
Драйв-Спорт |
3,57% |
0,36 |
|
–. |
|
Commandor |
0,00% |
0 |
|
–. |
6 |
Diadora |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Elita-Sport |
0,00% |
0 |
|
–. |
6 |
FOX Ukraine |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Rider |
0,00% |
0 |
|
–. |
6 |
Антей-Спорт |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Стайер |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2010 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|