Результати народного голосування за 2 квартал 2012 року у категорії Магазини одягу / Магазин спортивного одягу та взуття
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Adidas |
76,47% |
5 |
|
2. |
4 |
Columbia
|
58,82% |
3,85 |
|
3. |
|
Nike |
41,18% |
2,69 |
|
4. |
3 |
Спортмастер
|
35,29% |
2,31 |
|
5. |
|
Puma |
29,41% |
1,92 |
|
5. |
2 |
Reebok
|
29,41% |
1,92 |
|
7. |
8 |
Arena |
17,65% |
1,15 |
|
8. |
6 |
Lacoste |
11,76% |
0,77 |
|
9. |
8 |
Diadora |
5,88% |
0,38 |
|
9. |
8 |
Марафон |
5,88% |
0,38 |
|
9. |
~ |
Стайер |
5,88% |
0,38 |
|
–. |
|
Commandor |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Elita-Sport |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
FOX Ukraine |
0,00% |
0 |
|
–. |
7 |
Kappa |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Rider |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Антей-Спорт |
0,00% |
0 |
|
–. |
8 |
Дельта спорт
|
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Драйв-Спорт |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2012 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|