Результати народного голосування за 1 квартал 2015 року у категорії Магазини одягу / Магазин спортивного одягу та взуття
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Adidas
|
59,09% |
5 |
|
2. |
3 |
Nike |
36,36% |
3,08 |
|
2. |
|
Спортмастер |
36,36% |
3,08 |
|
4. |
|
Columbia |
31,82% |
2,69 |
|
5. |
3 |
Reebok
|
25,00% |
2,12 |
|
6. |
3 |
Puma |
22,73% |
1,92 |
|
7. |
~ |
Мегаспорт |
13,64% |
1,15 |
|
8. |
~ |
Diadora |
6,82% |
0,58 |
|
8. |
4 |
Lacoste |
6,82% |
0,58 |
|
10. |
~ |
Дельта спорт
|
4,55% |
0,38 |
|
10. |
4 |
Драйв-Спорт |
4,55% |
0,38 |
|
12. |
4 |
Arena |
2,27% |
0,19 |
|
12. |
~ |
Commandor |
2,27% |
0,19 |
|
12. |
4 |
Kappa |
2,27% |
0,19 |
|
–. |
4 |
FOX Ukraine |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Rider |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Антей-Спорт |
0,00% |
0 |
|
–. |
4 |
Марафон |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Стайер |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Elita-Sport |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|