Підсумкові результати голосування 2016 року за інтегральною оцінкою у категорії Магазини одягу / Магазин спортивного одягу та взуття
Комплексний, «абсолютний» рейтинг розраховується
за результатами голосування трьох респондентських груп.
|
|
Споживачі (40%) |
|
Експерти (40%) |
|
Знаменитості (20%) |
|
Інтегральний рейтинг складається за оцінками трьох журі. Фаворитів року визначають:
Споживачі (небайдужа громадськість),
Експерти (авторитетні спеціалісти даного напрямку ринку) і
Журі Успішних Людей (відомі публічні люди і знаменитості).
При формуванні комплексних рейтингів, прийняті наступні вагомості:
|
Абсолютний бал = нормований до 5-бальної шкали
(середній за рік бал Споживачів × 0,4) +
(бал Експертів × 0,4) +
(бал Журі Успішних Людей × 0,2).
|
1. |
3 |
Nike |
|
5 |
|
2. |
4 |
Спортмастер |
|
3,89 |
|
3. |
1 |
Adidas |
|
3,85 |
|
4. |
|
New Balance |
|
3,66 |
|
5. |
2 |
Reebok
|
|
3,37 |
|
6. |
5 |
Columbia |
|
2,84 |
|
7. |
6 |
Puma |
|
1,94 |
|
8. |
7 |
Мегаспорт |
|
1,46 |
|
9. |
8 |
Марафон |
|
1,00 |
|
10. |
9 |
Lacoste |
|
0,99 |
|
11. |
13 |
Дельта спорт
|
|
0,92 |
|
12. |
10 |
Arena |
|
0,68 |
|
13. |
16 |
Kappa |
|
0,41 |
|
14. |
11 |
Rider |
|
0,15 |
|
15. |
12 |
Diadora |
|
0,14 |
|
16. |
~ |
Антей-Спорт |
|
0,13 |
|
17. |
14 |
Commandor |
|
0,10 |
|
17. |
15 |
FOX Ukraine |
|
0,10 |
|
19. |
13 |
Драйв-Спорт |
|
0,04 |
|
–. |
|
Стайер |
|
0 |
| |
|
Магазин що посів 1-шу позицію в даному рейтингу, є найкращим за оцінкою споживачів та найуспішнішим торговельним закладом України 2016 року в категорії «Магазин спортивного одягу та взуття»! Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2016 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|