Результати народного голосування за 4 квартал 2016 року у категорії Магазини одягу / Магазин спортивного одягу та взуття
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
3 |
Спортмастер |
53,13% |
5 |
|
2. |
1 |
Adidas |
40,63% |
3,82 |
|
3. |
5 |
Nike |
34,38% |
3,24 |
|
4. |
7 |
Puma |
25,00% |
2,35 |
|
5. |
2 |
Reebok
|
21,88% |
2,06 |
|
6. |
4 |
Columbia |
15,63% |
1,47 |
|
6. |
~ |
Kappa |
15,63% |
1,47 |
|
6. |
|
Мегаспорт |
15,63% |
1,47 |
|
9. |
|
New Balance |
9,38% |
0,88 |
|
10. |
~ |
Diadora |
6,25% |
0,59 |
|
10. |
~ |
Rider |
6,25% |
0,59 |
|
12. |
~ |
Arena |
3,13% |
0,29 |
|
12. |
~ |
Commandor |
3,13% |
0,29 |
|
12. |
~ |
FOX Ukraine |
3,13% |
0,29 |
|
12. |
7 |
Lacoste |
3,13% |
0,29 |
|
12. |
~ |
Дельта спорт
|
3,13% |
0,29 |
|
12. |
~ |
Драйв-Спорт |
3,13% |
0,29 |
|
12. |
~ |
Марафон |
3,13% |
0,29 |
|
–. |
|
Антей-Спорт |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Стайер |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2016 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|