Результати народного голосування за 2 квартал 2018 року у категорії Магазини одягу / Магазин спортивного одягу та взуття
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Nike |
47,62% |
5 |
|
2. |
|
Adidas |
38,10% |
4 |
|
2. |
3 |
Puma |
38,10% |
4 |
|
4. |
3 |
Спортмастер |
33,33% |
3,50 |
|
5. |
4 |
Reebok |
28,57% |
3 |
|
6. |
4 |
Columbia
|
23,81% |
2,50 |
|
7. |
5 |
New Balance |
19,05% |
2 |
|
8. |
5 |
Мегаспорт |
14,29% |
1,50 |
|
9. |
5 |
Diadora |
9,52% |
1 |
|
9. |
|
Світ спорту |
9,52% |
1 |
|
11. |
|
All Stars
|
4,76% |
0,50 |
|
11. |
6 |
Arena |
4,76% |
0,50 |
|
11. |
6 |
FOX Ukraine |
4,76% |
0,50 |
|
11. |
6 |
Kappa |
4,76% |
0,50 |
|
11. |
3 |
Lacoste
|
4,76% |
0,50 |
|
11. |
6 |
Антей-Спорт |
4,76% |
0,50 |
|
–. |
|
Commandor |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Converse
|
0,00% |
0 |
|
–. |
|
INTERSPORT |
0,00% |
0 |
|
–. |
6 |
Rider |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
SuperStep
|
0,00% |
0 |
|
–. |
5 |
Дельта спорт
|
0,00% |
0 |
|
–. |
6 |
Драйв-Спорт |
0,00% |
0 |
|
–. |
6 |
Марафон |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Стайер |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2018 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|