Результати народного голосування за 3 квартал 2018 року у категорії Магазини одягу / Магазин спортивного одягу та взуття
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Спортмастер |
58,33% |
5 |
|
2. |
|
Adidas |
37,50% |
3,21 |
|
3. |
|
INTERSPORT |
25,00% |
2,14 |
|
3. |
~ |
Nike |
25,00% |
2,14 |
|
3. |
|
Мегаспорт |
25,00% |
2,14 |
|
6. |
4 |
Columbia
|
20,83% |
1,79 |
|
6. |
3 |
Reebok |
20,83% |
1,79 |
|
8. |
3 |
New Balance |
16,67% |
1,43 |
|
8. |
4 |
Puma |
16,67% |
1,43 |
|
10. |
4 |
Lacoste
|
12,50% |
1,07 |
|
11. |
~ |
Arena |
8,33% |
0,71 |
|
11. |
~ |
Rider |
8,33% |
0,71 |
|
11. |
|
SuperStep
|
8,33% |
0,71 |
|
14. |
~ |
Diadora |
4,17% |
0,36 |
|
14. |
~ |
FOX Ukraine |
4,17% |
0,36 |
|
14. |
~ |
Антей-Спорт |
4,17% |
0,36 |
|
14. |
4 |
Марафон |
4,17% |
0,36 |
|
14. |
|
Світ спорту |
4,17% |
0,36 |
|
–. |
|
All Stars
|
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Commandor |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Converse
|
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Kappa |
0,00% |
0 |
|
–. |
4 |
Дельта спорт
|
0,00% |
0 |
|
–. |
3 |
Драйв-Спорт |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Стайер |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2018 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|