Результати народного голосування 2019 року у категорії Магазини одягу / Магазин спортивного одягу та взуття
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Спортмастер |
44,29% |
5 |
|
2. |
7 |
Мегаспорт |
27,14% |
3,41 |
|
3. |
|
Adidas |
30,00% |
3,15 |
|
4. |
|
Columbia
|
20,00% |
2,45 |
|
5. |
2 |
Nike |
24,29% |
2,35 |
|
6. |
5 |
Puma |
17,14% |
1,83 |
|
7. |
6 |
Reebok
|
17,14% |
1,75 |
|
8. |
11 |
Arena |
8,57% |
1,17 |
|
9. |
10 |
Світ спорту |
8,57% |
1,05 |
|
10. |
14 |
Lacoste |
10,00% |
1,02 |
|
11. |
8 |
New Balance |
7,14% |
1 |
|
12. |
17 |
Марафон |
7,14% |
0,96 |
|
13. |
9 |
INTERSPORT |
5,71% |
0,68 |
|
14. |
15 |
Rider |
4,29% |
0,67 |
|
15. |
16 |
Антей-Спорт |
5,71% |
0,64 |
|
16. |
~ |
Commandor |
4,29% |
0,55 |
|
16. |
13 |
Diadora |
4,29% |
0,55 |
|
18. |
16 |
FOX Ukraine |
2,86% |
0,46 |
|
19. |
20 |
All Stars |
2,86% |
0,30 |
|
20. |
~ |
Converse |
1,43% |
0,25 |
|
20. |
12 |
Kappa |
1,43% |
0,25 |
|
20. |
19 |
Драйв-Спорт |
1,43% |
0,25 |
|
20. |
~ |
Стайер |
1,43% |
0,25 |
|
–. |
18 |
SuperStep |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Дельта спорт |
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2019 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Магазин спортивного одягу та взуття». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2019 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|