«Фаворити Успіху» logo Магазин для майбутніх мам :: Підсумкові результати голосування 2009 року за інтегральною оцінкою
© FAVOR.com.ua
 
Підсумкові результати голосування 2009 року за інтегральною оцінкою у категорії
Магазини одягу / Магазин для майбутніх мам
Info Комплексний, «абсолютний» рейтинг розраховується за результатами голосування трьох респондентських груп.
Споживачі (40%)
Експерти (40%)
Знаменитості (20%)

Інтегральний рейтинг складається за оцінками трьох журі. Фаворитів року визначають: Споживачі (небайдужа громадськість), Експерти (авторитетні спеціалісти даного напрямку ринку) і Журі Успішних Людей (відомі публічні люди і знаменитості).

При формуванні комплексних рейтингів, прийняті наступні вагомості:

Діаграма вагомостей при розрахунку комплексного рейтингу Абсолютний бал = нормований до 5-бальної шкали (середній за рік бал Споживачів × 0,4) + (бал Експертів × 0,4) + (бал Журі Успішних Людей × 0,2).
1.
7
Mothercare  5
2.
1
Chicco  4,66
3. Стиль мамы (ТЦ Метрополіс та Дитячий світ)  3,43
4.
9
Мамочка  3,24
5. Кенгуру (Ринки Троєщина, Троїцький та Самміт-М)  1,83
6.
8
Одежда для пузиков (Перекресток на Оболоні та Московський універмаг)  1,57
–.
2
Benetton (вул. Хрещатик, 50-А)  1,45
7.
6
Клондайк (ТЦ Олімпійський біля Республіканського стадіону)  1,31
8.
4
Скоро буду мамой (ТЦ Квадрат на Лук’янівці)  1,21
9.
~
Валента Мама  0,53
10.
12
Ірина (вул. Малышка, 4/2)  0,38
11. Mothers Style  0,37
12.
10
New Life  0,19
13.
12
Ramilee  0,14

Notice
Магазин що посів 1-шу позицію в даному рейтингу, є найкращим за оцінкою споживачів та найуспішнішим торговельним закладом України 2009 року в категорії «Магазин для майбутніх мам»!
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2009 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/store-for-pregnant-women/?results=2009A