Підсумкові результати голосування 2010 року за інтегральною оцінкою у категорії Магазини одягу / Магазин для майбутніх мам
Комплексний, «абсолютний» рейтинг розраховується
за результатами голосування трьох респондентських груп.
|
|
Споживачі (40%) |
|
Експерти (40%) |
|
Знаменитості (20%) |
|
Інтегральний рейтинг складається за оцінками трьох журі. Фаворитів року визначають:
Споживачі (небайдужа громадськість),
Експерти (авторитетні спеціалісти даного напрямку ринку) і
Журі Успішних Людей (відомі публічні люди і знаменитості).
При формуванні комплексних рейтингів, прийняті наступні вагомості:
|
Абсолютний бал = нормований до 5-бальної шкали
(середній за рік бал Споживачів × 0,4) +
(бал Експертів × 0,4) +
(бал Журі Успішних Людей × 0,2).
|
1. |
|
Mothercare
|
|
5 |
|
2. |
|
Chicco
|
|
4,77 |
|
3. |
12 |
New Life |
|
2,63 |
|
4. |
8 |
Скоро буду мамой (ТЦ Квадрат на Лук’янівці) |
|
2,18 |
|
5. |
3 |
Стиль мамы (ТЦ Метрополіс та Дитячий світ) |
|
1,74 |
|
–. |
11 |
Mothers Style |
|
1,51 |
|
6. |
4 |
Мамочка |
|
0,86 |
|
7. |
13 |
Ramilee |
|
0,82 |
|
7. |
5 |
Кенгуру (Ринки Троєщина, Троїцький та Самміт-М) |
|
0,82 |
|
9. |
10 |
Ірина (вул. Малышка, 4/2) |
|
0,40 |
|
10. |
9 |
Валента Мама |
|
0,27 |
|
11. |
7 |
Клондайк (ТЦ Олімпійський біля Республіканського стадіону) |
|
0,17 |
|
12. |
6 |
Одежда для пузиков (Перекресток на Оболоні та Московський універмаг) |
|
0,10 |
| |
|
Магазин що посів 1-шу позицію в даному рейтингу, є найкращим за оцінкою споживачів та найуспішнішим торговельним закладом України 2010 року в категорії «Магазин для майбутніх мам»! Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2010 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|