«Фаворити Успіху» logo Магазин для майбутніх мам :: Результати народного голосування за 1 квартал 2011 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 1 квартал 2011 року у категорії
Магазини одягу / Магазин для майбутніх мам
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Chicco  57,89% 5
2.
3
Mothercare  36,84% 3,18
3.
4
Кенгуру (Ринки Троєщина, Троїцький та Самміт-М)  31,58% 2,73
4.
~
Стиль мамы (ТЦ Метрополіс та Дитячий світ)  21,05% 1,82
5.
2
Скоро буду мамой (ТЦ Квадрат на Лук’янівці)  15,79% 1,36
6.
3
New Life  10,53% 0,91
6.
~
Ramilee  10,53% 0,91
6.
5
Мамочка  10,53% 0,91
6.
~
Одежда для пузиков (Перекресток на Оболоні та Московський універмаг)  10,53% 0,91
10.
~
Ірина (вул. Малышка, 4/2)  5,26% 0,45
10.
~
Валента Мама  5,26% 0,45
10.
~
Клондайк (ТЦ Олімпійський біля Республіканського стадіону)  5,26% 0,45

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/store-for-pregnant-women/?results=20111