«Фаворити Успіху» logo Магазин для майбутніх мам :: Результати народного голосування за 3 квартал 2013 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 3 квартал 2013 року у категорії
Магазини одягу / Магазин для майбутніх мам
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Chicco  37,50% 5
2.
1
Mothercare  25,00% 3,33
2.
~
Кенгуру (Ринки Троєщина, Троїцький та Самміт-М)  25,00% 3,33
2.
~
Клондайк (ТЦ Олімпійський біля Республіканського стадіону)  25,00% 3,33
2.
~
Мамочка  25,00% 3,33
2.
~
Стиль мамы (ТЦ Метрополіс та Дитячий світ)  25,00% 3,33
7.
1
New Life  12,50% 1,67
7.
~
Ірина (вул. Малышка, 4/2)  12,50% 1,67
7.
~
Валента Мама  12,50% 1,67
7.
~
Одежда для пузиков (Перекресток на Оболоні та Московський універмаг)  12,50% 1,67

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2013 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/store-for-pregnant-women/?results=20133